Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Katasztrófa

2024. április 27. - MrGhost88

Összevesztünk. Sorozatozás közben 2x próbáltam meg rámászni. Egyszer visszautasított, mert túl gyors vagyok, másodjára pedig azért, mert túlságosan “tornagyakorlatos” voltam. És itt borult a bili. Elmondtam, hogy nem tudom, hogy hogy közeledjek felé, már nem is merek, mert mindig eltolt, visszautasít. Ezen felháborodott, hogy rátolom az egészet. Itt gyorsan közbevágtam, hogy tudom, hogy szar szitu van, sok a stressz és próbálok megértő lenni, nem akarok tapintatlan lenni. Erre visszadobta a labdát, hogy hát pedig mindig rosszul időzítek, ha pedig neki van kedve, akkor meg bénázom. Katasztrófa vagyok.

De pozitívum, hogy legalább elmondhattam amit akartam, miután megkértem rá, hogy hallgasson meg. Ez nagy dolog. Nem tudom, hogy hogy fogunk túljutni ezen a válságon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr918391647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása