Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Ajjaj…

2024. március 11. - MrGhost88

Péntek óta szuper a hangulat, leszámítva a harcot az elmebeteg szomszéddal…de most eléggé elbasztam valamit.

Egy nappal elnéztem a januárban lefoglalt színházat és várhatóan nagyon ki fog akadni rám, mert emiatt ugrik egy edzése. Ráadásul úgy, hogy az előző kettőt is már le kellett mondania.

Mindem csoda 3 napig tart.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr8218351595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscsillag_86 2024.03.14. 17:42:24

Szia, minden kapcsolatban vannak jó és rossz korszakok. Olvastam pár bejegyzést, és az nagyon nem begyere, hogy ő nyekereg az exről, de te meg semmit.
Innentől kezdődik nekem, hogy ez egy marha nagy red flag.
Ha fontos valaki, meghallgatom, hisz az mit volt a múltban akár kapcsolat vagy más, az igen is fontos. Nem csak neki, neked is. Ha elmeséled milyennek láttad az exszel, mi volt jó és rossz abból ő is tanulhatna. De kezdem úgy érezni csak ő van és te nem.

Nem tudom mi a helyzet a költözés témában, főleg láttam, hogy házasodni is készültök, a blog bejegyzések elég kevesek, hogy ténylegesen bármit merjek tanácsolni, de ha megfogadsz egy tanácsot így random idegenként, annyit tudok mondani, hogy ha valakit szeretek az fontos és meghallgatom.

Jó lesznek veszekedések, ez kovácsol össze, nincs habos és mézes mázos kapcsolat, mindig jön valami ami miatt vagy egyik, vagy másik robban, de kapcsolat. Két emberből áll.

A költözködés is.
Az -az álom lakás igen is legyen álom, ne egy kis lyuk amiben csak nyomorog az ember. Ha pedig neki nem fontos és mindenre azt mondja, hogy oké, akkor valami nem kerek. Úgy érzem valami nem tiszta a másik fél részéről. Mintha nem lenne neki fontos.

Örülök, hogy írod, sokszor sikerül javítani a helyzeten, de ne törödj bele azért a dolgokba. A te életed és igen is egyszer élünk itt.

Legyen hát tökéletes, azzal aki szeret és én viszont szeretek, kinek fontos vagyok, és akkor is örül, ha egyszerűen egy random szál fréziát kap nőnapra, mert nem az a lényeg hány szál rózsa és mennyi ezerért, hanem az, hogy tőled van,
süti beállítások módosítása