Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Megint nem jó semmi

2024. május 01. - MrGhost88

Mártír hisztinek hangzik, de tényleg.

Egész jó vibe volt az elmúlt pár napban, de ma megint le lettem baszva nulláról százra. Elhatározta, hogy festeni szeretne. Én iszonyatosan tehetségesnek látom írásban és rajzban, szóval igyekeztem nem túlságosan lelkesnek lenni, mert azt utálja. “Túltolom”, ahogy ő mondja. Így csak annyit mondtam, hogy örülök neki, remélem örömét leli majd benne, mert nagyon tehetséges.

Itt borult a bili, mert ő ezek miatt azt érzi, hogy nyomást helyezek rá, emiatt nekem köszönhetően el is ment a kedve az egésztől. Majd miután ezt hozzám vágta, elment aludni.

Értem, hogy lehet túltolom a lelkesedést, de ez a reakció és hibáztatás nem fair.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr8518391679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása