Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Nem jól

2024. április 23. - MrGhost88

Nem vagyok jól. Kikészítenek ezek a beszélgetések, a szavak, mondatok amiket leír és soha nem másítja meg utólag sem. Soha nem mondja, hogy bocsánat, de elragadták az indulatai, vagy a rossz hangulat. Ezek ott maradnak, fájdalmas, be nem gyógyuló sebeket okozva. Nagyon nem vagyok jól.

Aztán találkozunk. Nagyokat sóhajt, de a konyhában nagy, családi ölelések közepette oldódik. Nevetgélünk a Kölyök lábszagán, vagy a cicán. Kicsit én is feloldódom és elfelejtem, hogy pár pillanattal korábban még megkérdőjelezte a szerelmem, vagy azt mondta, hogy nagyon elege van belőlem. Én pedig elfojtom ezeket, mert nem akarom elbaszni azt, ami jó, amikor jó. Mert úgyis csak drámázásnak hívná és azt mondaná, hogy "ezt most miért kell?"
Nem vagyok jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr5018388379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása