Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Minden úgy jó, ahogy...

2024. április 21. - MrGhost88

Mindig minden csak úgy jó, ahogy ő csinálja, ahogy ő intézné.

Harcban állunk a felső szomszéddal. Dübörögnek, hangoskodnak, mostmár szándékosan. Rendőrséget oda-vissza hívjuk egymásra (ők azért, mert nekik ez zaklatás).
Ma felhívtam a rendőröket megint, utána E totál kiakadt, hogy mennyire szarul csinálom, szarul intézem, mert el kellett volna mondani a telefonban azt, hogy ez hónapok óta megy és felháborodottan kellett volna csinálnom.
Hiába mondtam neki, hogy a 112 csak egy call center, felveszik az adatokat egy rövid esetleírs után és majd kijön a járőr. Nem, szerinte, ha én nem háborodok fel telefonban, akkor az nem hiteles és szociopata is vagyok.

Ugyanez pár órával korábban: Volt egy cipő a CCC-ben, ami nagyon tetszett, ráadásul le is volt akciózva. Én gondoltam még átnézném itthon a webshopokat kényelmesen, illetve néznék egy hasonló cipőt neki is. Erre séta közben eldobta a kezem, hogy "jó, ezt megint szarul intézed, biztos elfogy a méretedben, de nem baj, csináld csak, nehogy megvedd".
Mivel próbálom ilyenkor oldani a feszkót, ezért mondtam neki, hogy "oké, megvársz? visszamegyek megvenni." Erre vállat rántott, hogy mostmár mindegy, nem vár meg. Én azért visszamentem, megvettem. Megvárt. De ez is ment a "dolgok, amiket szarul intézel" mappába.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr4018386367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása