Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Dolgok

2024. május 05. - MrGhost88

Tényleg nagyon szeretem, hogy húzzuk egymást, de kezd kicsit sok lenni és túltolja. Főleg úgy, hogy pozitívum meg szinte nincs. És ez napi szinten ismétlődik.

Negatív dolgok:

- hogy hogyan mondom az “sz” betűt
- nem állok ki magamért
- nem vagyok erős, csak izmos
- “tolom a nyálam”
- varjú-képem van
- nincs állam
- puckos fejem van
- idegesítő vagyok
- nem teregetek jól
- agyára megyek
- buta vagyok
- szarul intézem a dolgaim
- vannak dolgok, amiket többször mesélek el sajnos

Pozitív:

- …eh

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr7518396823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása