Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Őszintén

2024. április 25. - MrGhost88

Talán csak a keserű fájdalom mondatja velem ezeket. De lehet, hogy csak ezek hozzák meg a bátorságot, hogy le merjem írni:
Nem szerelmes belém. Unalmas vagyok neki. De kényelmes és biztonságos. Nem vagyok rossz pali sem, de nem vagyok egy alfahím. Viszont nagyon tudok szeretni, gondoskodni, viszonylag kreatív is vagyok. Emiatt racionális döntés vagyok. Kölyök is szeret talán, jó hatással is vagyok rá. Ráadásul az anyja nem hitt benne, hogy ő valaha meg fog állapodni valaki mellett, így kudarc lenne feladnia.
Valószínűleg szeret, de csak mint embert, barátot. Nem hibáztatom, hogy elmúlt. Hatalmas lánggal indult és pont olyan gyorsan el is égett benne.

Neki Zs volt az igazi. Ugyanolyan geek, mint ő, rá felnézett, pedig kapca mód bánt vele. Jó volt vele a szex is, mindent megéltek.
Karma, amit Zs-től hozott: Zs utált levetkőzni és strandolni. Most ő tesz tönkre pillanatokat azzal, hogy nem fogadja és szereti a testét úgy, amilyen. Fittyet hányva arra, hogy én odáig vagyok érte.

G is jó pali volt, de kicsit éretlen.
Cserébe biztos iszonyat jó volt vele is a szex, hiszen 10 évvel fiatalabb volt. Közös tetkó, ennél nagyobb elköteleződés számomra nem létezik.
Karma, amit G-től hozott: bántás, értetlenség - láttam screenshotot:
G: Akkor legyen vége, mindig csak bántalak, szakítsunk és nyugotan tudsz aludni.
E: Az nem opció, hogy nem bántasz, hanem szeretsz?
Ugyanez a beszélgetés zajlott le köztünk is, csak a nemi szerepek felcserélődtek...

De ott volt R is, akivel az eljegyzés is napirenden volt, de megfutamodott az első nagy veszekedésnél.
Karma, amit R-től hozott: Ő is állandóan azzal jön, hogy hazaköltözik és/vagy szakítsunk, amikor egy kicsit jobban összeveszünk.

Ott volt még Á, akivel egy család voltak, sok mindent megéltek.

Én mi vagyok? Csak egy M, egy epizódszerep. Ennyinek érzem magam. Nem tudom mennyi jut nekem hány évad van még hátra.
Annyira szeretném, ha valami változás állna be és érezném újra, hogy szeret, oda van értem, ahogy ő mondta "nem tud nem hozzám érni". Ezer éve nem láttam a tüzet azokban a gyönyörű, meleg barna szemekben... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr6118390179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása