Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Semmi sem jó

2024. április 24. - MrGhost88

Szomszéd dübörög. Gondoltam magam mellé teszem a kanapéra a távirányítót, hogyha kiabál, hogy kapcsoljam ki a TV-t, akkor azonnal le tudjam venni a hangot. Nem volt rá szükség, kirongyolt a fürdőkádból vizesen: “hol a faszban van a kapcsoló?” - Itt, mellettem. “Ennél jobban nem tudtam volna eldugni, az fontos.”
De ha kiabált volna, hogy vegyem le a hangot AZONNAL és az asztalon maradt volna a távirányító, akkor kaptam volna a lebaszást, hogy 2 másodpercig tart elmennem a távirányítóért.

Kölyök hatalmas lebaszást kapott ma. Miközben vele beszélt az előszobában, én el szerettem volna venni a kabátját, hogy felakasszam a fogasra. Ettől iszonyatosan kiakadt, hogy rombolom a tekintélyét, mintha ő erre sem lenne képes, hogy felrakja egyedül. Máskor meg az volt a baj, hogy végignézem, hogy pipiskedve tudja csak felakasztani. 
Lehet, hogy én nem tudok megfelelően disztingválni és ez más helyzet, de nem éreztem, hogy ezzel rosszat csináltam. De majd odafigyelek.

Semmi sem jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr818389107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása