Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Érzések

2024. április 23. - MrGhost88

Próbálom tiszteletben tartani az érzéseit és megérteni, hogy neki rosszabb. Bár neki mindig rosszabb úgyis... :(
Az én érzéseim meg csak hisztik és drámák, semmi más.

De mivel jobb az, hogy ő nem volt házas, de az exével közös tetkója van, mégis azt mondja arra a kapcsolatra, hogy evidens volt, hogy nem fognak együtt maradni a 10 év korkülönbség miatt?

Én kidobtam minden ruhám, ami abból az időszakból való, amikor még mással voltam. Erre mindig azt mondja, hogy "nem kértem", de amikor olyan dolgot vettem fel, akkor mindig megkaptam, hogy "na, ebben voltál X helyen a kurváddal". 
Ugyanez igaz minden csetreszre, fotóra, ami olyan helyen készült, ahol az exemmel voltam. Kitöröltem mindent, mert nekem semmit nem jelent és az ő lelki békéje sokkal fontosabb nekem ennél.

Neki a mai napig ott vannak olyan képei instagramon, ahol egy szál fehérneműben áll az ablakban és tudom, hogy az exe fotózta le. Vagy az egyik képen konkrétan ott az exe arca 2 centiről fotózva csupán azért, mert a napszemüvegében tükröződve saját magát fotózta. 
Engem ezek nem érdekelnek, csak ez a francos kettős mérce már megint...

Neki saját magával van baja, saját magát nem érzi elég magabiztosnak ahhoz, hogy ne érdekelje a múltam. De ezzel szabotálja a kapcsolatunkat és saját magát is folyamatosan és félek, hogy ez el fog égetni minket idővel. :( Nem akarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr8118388327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása