Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Érzésekkel egyedül

2024. április 21. - MrGhost88

Összevesztünk a szomszédokon illetve azon, hogy szerinte szarul intézem a dolgokat.

Másnap reggel is minden apróság miatt belém áll. Normálisan mondtam neki, hogy ne bántson, így is elég rossz ez az egész, mire közölte, hogy ha nem tetszik, akkor elmehet. Higgadtan, sírást nyelve mondtam neki, hogy az nem opció, hogy marad és nem bánt?

Minden veszekedésnél feljön a “hagyjál el/elmegyek” verzió és ebbe belepusztulok. De ha ezt mondom neki, hogy ez fáj, akkor megkapom, hogy nekem minden fáj, drámázom.

Elvonult a hálóba, becsukta az ajtót maga mögött egy szó nélkül. Utána mentem, elkezdett flegmán beszélni, hogy “geci, nem hiszem el, hogy fél percre nem hagysz magamra”.

Múltkor békén hagytam, akkor egy óra elkezdett filmet nézni a telóján, majd egy óra múlva ment a vagdalkozás, hogy kurva szar este volt és én milyen jól elvoltam. Holott csak pakoltam, takarítottam, lefoglaltam magam amíg vártam, hogy megnyugszik, ahogy azt akkor is kérte.

Mártír drámázásnak fog hangzani, de úgy érzem nem tudok jót csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr5918386477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása