Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Jegyzőkönyv

2024. április 26. - MrGhost88

Nem vagyok spirituális alkat, de valahogy mégis tényleg az az érzésem, hogy visszakapom a karmámmal azt, akit H ellen elkövettem: a túlzásba vitt piszkálódások, érzelmi magára hagyatottság, érzelmek invalidációja és szerintem idő kérdése, amíg megkapom azt, hogy azért nincs sexy time, mert nem tud rám férfiként nézni. Közepesen nagyobb összeget mernék erre feltenni.

De nem hibáztatom, ha így lesz, erről csak én tehetek. Nem állok ki magamért, mindig, mindent megkérdezek tőle, hogy minimalizáljam a konfliktusokat és a potenciális letolásokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr3918390233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása