Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Léleknyomó

Léleknyomó

Kettős mérce újra...

2024. április 23. - MrGhost88

Nekem le kellett tiltanom az exeit a nulladik percben minden socal media platformon, ő pedig a mai napig csekkolja a volt feleségem. Emiatt tudtam meg, hogy terhes és meg is házasodott, ami engem nem érdekel, totál hidegen hagy.

Neki viszont ez minden alkalommal egy önsorsrontó trauma és nem tudom miért kell ezt csinálnia.
Nem hiszi el, de ha ő nem hozná szóba, akkor eszembe sem jutna és ha eszembe jut, akkor sem vált ki belőlem semmilyen reakciót egy vállrándításon kívül.

Majdnem 15 évig voltunk együtt és nem hiszi el, hogy ebből az utolsó 7-8 év az egy kihűlt, kiégett pokol volt, lélekölő veszekedésekkel, végül már azzal sem. Emiatt voltam iszonyatosan gyorsan túl rajta, mert már a kapcsolat közben rég elengedtük egymást.

Ennek ellenére a mai napig megkapom ilyenkor tőle, hogy ő biztos benne, hogy én még mindig szeretem őt, ami nettó butaság. Ráadásul ezzel megkérdőjelezi az iránta érzett szerelmem, amihez még csak hasonlót sem éreztem soha életemben...de bezzeg én, amikor megkérdeztem tőle 2x, hogy biztosan szeret-e (az időszkakosan előforduló pokróc bánásmódnak és a számomra méltatlan stílusnak köszönhetően), akkor abból az utolsó alkalommal már egyből szakítani is akart, mondván, hogy valamit marha rosszul csinál, ha én ezt megkérdőjelezem és nem érzem...

Most, hogy én is ugyanígy ezt elmondtam neki, hogy akkor valamit rosszul csinálok és ez nekem rohadt szar érzés, mert én tényleg úgy érzem, hogy nagyon odateszem magam, akkor a válasza annyi volt, hogy "mindegy, ezt most hagyjuk." 
Csodálatos érzés magamra maradni a szar érzéseimmel, invalidálni amit érzek és egy tollvonással megkérdőjelezni minden cselekedetem, szavam, amivel az iránta érzett szerelmem kifejezem. Ezek kibaszottul fájnak és nagyon nagy károkat okoznak... :(

Mindeközben ő sajnos továbbra is nagyon mélyen van, az útját keresi, az élete értelmét, amiért iszonyatosan sajnálom őt és mindent megtennék, hogy segítsek neki. Közben pedig egy kicsit a saját kudarcomnak is érzem ezt, bár ezt nem merem kifejezni sem, mert erre egyből azt mondja, hogy elterelem a figyelmet magamra...de nem tudom, hogy ő hogy érezné magát, ha mellette egy pokolnak élném meg az életem.

Tényleg szeretném támogatni, hogy kiteljesedjen. Írjon könyvet, valósítsa meg az álmait. Szerencsére van olyan jó a munkám, hogy ezt meg tudjuk tenni és biztosítsam ennek a feltételeit. De megértem, ha büszke nőként ezt ő nem engedi meg. De tényleg bízom benne, hogyha a lelke egyensúlyba kerülne, akkor minden újra olyan lenne, mint régen. Nagyon hiányzik a vidám E, aki nem fél kimutatni az érzéseit és boldog.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrghostproducer.blog.hu/api/trackback/id/tr5018388301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása